اخبار شیائومی, لپ تاپ و لوازم جانبی لپ تاپ

تبلت شیائومی می‌ پد ۴ احتمالا به اسنپدراگون ۶۶۰ مجهز می‌شود

بیش از یک سال از عرضه‌ی آخرین تبلت شیائومی یعنی می‌پد ۳ می‌گذرد، بنابر این جای تعجب نیست که کم‌کم شاهد افشای اطلاعاتی از تبلت بعدی این شرکت یعنی شیائومی می‌پد ۴ باشیم. این اطلاعات توسط اکانت توییتر FunkyHuawei منتشر شده است که رام‌ها را برای یافتن سرنخ‌هایی از مشخصات سخت‌افزاری دستگاه‌های اندرویدی کاوش می‌کند.

با توجه به اطلاعات موجود در فایل Build.prop (فایلی که تمام مشخصات گوشی اندروید مانند برند گوشی، مدل، نسخه اندروید، مشخصات صفحه نمایش و … را در خود دارد و در واقع کارت شناسایی گوشی است)، این تبلت از یک تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۶۰ استفاده خواهد کرد. هنوز اطلاعاتی در خصوص مقدار حافظه‌ی رم، پشتیبانی از کارت حافظه‌ی جانبی، همچنین اندازه و وضوح صفحه نمایش آن موجود نیست؛ اما احتمالا تراکم نمایشگر این تبلت در حدود ۳۲۰ پیکسل در اینچ خواهد بود.

در خصوص دوربین اطلاعات موثق‌تری وجود دارد؛ تبلت شیائومی می‌پد ۴ به دوربین‌ ۱۳ مگاپیکسلی مدل OV13855 ساخت شرکت امنی‌ویژن در پشت (f / 2.0، بدون پشتیبانی از ضبط ویدیوی ۴K) و ۵ مگاپیکسلی با f / 2.0 مدل S5K5E8 ساخت سامسونگ در جلو مجهز خواهد بود که از حالت پرتره پشتیبانی می‌کند.

باتری ۶ هزار میلی‎‌آمپر ساعتی و عدم پشتیبانی از NFC سایر مشخصات این تبلت هستند؛ البته با توجه به اینکه هنوز سازمان TENAA، این اطلاعات را تأیید نکرده، احتمالا تا رونمایی از این محصول زمان زیادی باقی مانده است.

 

تبلت شیائومی می‌ پد ۴

تبلت شیائومی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *