اخبار شیائومی, مچ بند و ساعت هوشمند شیائومی

شیائومی آمازفیت ۲ را قبل از معرفی رسمی در وبسایت خود قرار داد

روز گذشته، وبسایت رسمی شیائومی ساعت هوشمند ورزشی آمازفیت ۲ را معرفی کرد که قیمتی برابر با ۹۹۹ یوان (۱۵۹ دلار) دارد. ساعت هوشمند ورزشی آمازفیت ۲ دارای نمایشگر ۲٫۵D با حاشیه‌های سرامیکی و دکمه‌هایی از جنس استیل است. طراحی سه‌بعدی این محصول، آن را برای استفاده هنگام ورزش، محل کار یا حتی طبیعت مناسب می‌کند.

این ساعت هوشمند از ۱۱ حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند که پیاده‌روی، انواع دو، انواع دوچرخه‌سواری، شنا در استخر و دریا، کوهنوردی و… از آن جمله هستند.

به نقل از یک مقام رسمی شیائومی، آمازفیت ۲ به طور کامل از سیستم مسیریابی Open GPS استفاده می‌کند و به همین دلیل می‌تواند ۳۵ ساعت به طور مداوم مسیریابی کند و این یعنی به راحتی ۱۰۰ کیلومتر مسابقات آفرود را پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، نسل دوم ساعت‌های هوشمند آمازفیت نسبت به قبل مقاومت بیشتری در برابر آب پیدا کرده است. به گفته‌ی این مقام رسمی رتبه‌ی ضدآب بودن دستگاه جدید به پنج اتمسفر افزایش یافته است که این معادل فشار ۵۰ متری زیر آب است. این دستگاه همچنین به قابلیت حالت شنا مجهز بوده و از ثبت داده‌های مربوط به آن و حتی تشخیص نوع شنای انجام شده پشتیبانی می‌کند.

این ساعت هوشمند هم‌اکنون قبل از معرفی رسمی آن در چهاردهم فروردین، در وبسایت رسمی شیائومی جهت رزرو موجود است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *