اخبار شیائومی, گوشی شیائومی

شیائومی می میکس ۲ اس ۷ فروردین معرفی می شود

شیائومی می میکس ۲ اس ۷ فروردین معرفی می شود

 

لی جون، بنیان‌گذار و مدیرعامل شیائومی، امروز تأیید کرد که شیائومی می میکس ۲ اس در روز ۲۷ مارس (۷ فروردین) رونمایی خواهد شد. بر اساس برخی از شایعات، احتمال معرفی این گوشی در کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۱۸ وجود داشت؛ با این حال، از آنجایی که شیائومی اعلام کرد قصد ندارد مراسم بزرگی در کنگره‌ی جهانی موبایل امسال برگزار کند، به نظر می‌رسید که رونمایی از این گوشی به زمان دیگری موکول شده است.

لی‌جون، امروز این مسئله را از طریق ویبو موبایل (شبکه‌ی اجتماعی چین) تأیید و زمان عرضه‌ی پرچم‌دار بعدی شرکتش را اعلام کرد. وی همچنین امتیاز می میکس ۲ اس در بنچمارک انتوتو را به اشتراک گذاشت و همان‌طور که شایعات قبلی اشاره داشتند، تأیید کرد که این گوشی مجهز به پردازنده‌ی ۸ هسته‌ای اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام خواهد بود.

 

شیائومی می میکس 2 اس ۷ فروردین معرفی می شود

 

برطبق تصویری که لی جون به اشتراک گذاشته است، شیائومی می میکس ۲ اس موفق شده امتیاز ۲۷۳،۷۴۱ را در بنچمارک آنتوتو به‌ دست آورد. در نتیجه، حتی اگر جون تأیید نمی‌کرد که این گوشی به تراشه‌ی پرچم‌دار کوالکام مجهز شده است، از این امتیاز می‌شد به نام پردازنده پی برد. تاکنون، شایعات مختلفی از شیائومی می میکس ۲ اس منتشر شده است؛ اما قابل استنادترین خبر افشا‌شده درباره‌ی این گوشی، مشخصات فرم‌ور آن است که چندی پیش در رسانه‌ها منتشر شد.

اطلاعات مربوط به فرم‌ور می میکس ۲ اس اوایل ماه جاری میلادی در خبرها ظاهر شد و برطبق آن این گوشی از یک باتری غیر قابل تعویض با ظرفیت ۳۴۰۰ میلی‌آمپر ساعت بهره می‌برد و قلب تپنده‌ی آن، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام است که صحت آن امروز توسط مدیرعامل شرکت به‌صورت رسمی تأیید شد.

علاوه بر این، فرم‌ور افشا‌شده نشان می‌دهد که این دستگاه به‌صورت پیش‌فرض اندروید نسخه‌ی ۸.۰ اوریو را به همراه رابط کاربری MIUI 9 اجرا می‌کند. اگر به صحت باقی اطلاعات فاش‌شده اطمینان کنیم، می‌توان گفت که این گوشی مجهز به نمایشگر فول‌اچی پلاس با وضوح تصویر ۱۰۸۰ × ۲۱۶۰ پیکسل است و با اینکه ابعاد نمایشگر مشخص نیست، اما احتمال می‌رود که همانند می میکس ۲، یک پنل ۵.۹۹ اینچی برای آن در نظر گرفته شده باشد.

بر اساس تصاویری که تاکنون از می میکس ۲ اس فاش شده کرده است، این گوشی شباهت زیادی به می میکس ۲ دارد؛ با این حال حاشیه‌های آن نازک‌تر شده است و فریم گوشی همانند دیگر گوشی‌ها در کناره‌ها قابل رؤیت خواهد بود. اگر به تصاویر افشا‌شده از گوشی اعتماد کنیم، قسمت بالای نمایشگر برخلاف باقی گوشی‌ها بریدگی نخواهد داشت و تنها دوربین جلو در گوشه‌ی راست بالا جاگذاری شده است.

در نتیجه ، نمایشگر تنها در آن گوشه یک بریدگی کوچک خواهد داشت. با این وجود، نمی‌توان با قطعیت گفت که طراحی این قسمت از نمایشگر دقیقا به چه صورت است. همچنین انتظار می‌رود این گوشی در دو مدل مختلف با حافظه‌ی رم ۶ و ۸ گیگابایت عرضه شود و شارژ بی‌سیم از دیگر مشخصات احتمالی می میکس ۲ اس است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *