اخبار شیائومی, گوشی شیائومی

شیائومی می ۸ روز ۱۰ خرداد معرفی می‌شود

شیائومی می ۸ روز ۱۰ خرداد معرفی می‌شود

شیائومی قصد دارد در رویدادی بزرگ در شن‌زن چین،‌ پرچم‌دار بعدی خود را همزمان با سالگرد هشتمین سال تأسیسش رسما معرفی کند. این خبر به‌صورت رسمی و همراه با پوستری تبلیغاتی از سوی این تولیدکننده چینی اطلاع‌رسانی شده است. بر اساس اطلاعات مندرج در پوستر تبلیغاتی رسمی شیائومی، این رویداد بزرگ در تاریخ ۳۱ می ( ۱۰ خرداد)‌ برگزار خواهد شد. البته پیش از این نیز شایعاتی غیر رسمی در مورد برگزاری این مراسم در همین زمان مطرح شده بود که ظاهرا صحت داشتند. در تصویر منتشرشده، عدد ۸ به چشم می‌خورد که به معنی برگزاری هشتمین سالگرد تأسیس شیائومی و همچنین احتمالا مراسم رونمایی از گوشی می ۸ شیائومی (Xiaomi Mi 8) است.

 

آیا این عدد ۸ بزرگ،‌ بدین معنی است که شیائومی قصد دارد به‎جای رونمایی از شیائومی می ۷ (Xiaomi Mi 7)،‌ می ۸ را معرفی کند یا ممکن است تنها به هشتمین سالگرد تأسیس شیائومی ربط داشته باشد؟ به هر حال آنچه روشن است،‌ در تاریخ ۳۱ می شاهد معرفی گوشی پرچم‌دار جدیدی از شیائومی خواهیم بود. شیائومی،‌ این مراسم را «کنفرانس سالیانه معرفی پرچم‌دار» خود می‌داند. بر اساس خبرهای غیر رسمی و شایعاتی که قبلا منتشر شده بود،‌ در این رویداد شیائومی قصد دارد می ۷ و می بند ۳ (Mi Band 3) را معرفی کند و مراسمی به مناسبت هشتمین سالگرد تأسیسش برگزار کند. ولی شایعاتی هم منتشر شده مبنی بر اینکه ممکن است به‌جای می ۷ شاهد رونمایی از می ۸ باشیم، . در قسمت پایین پوستر به‌جز دو بار تکرار عدد ۸، اطلاعات خاصی دیده نمی‌شود.

لی جون، مدیرعامل شیائومی،‌ پیش از این گفته بود که در مراسم شن‌زن قصد دارد از بیش از یک محصول رونمایی کند. بنابراین احتمال دارد که در مراسم ۳۱ می شاهد رونمایی از دو یا سه محصول جدید شیائومی باشیم که قطعا می بند ۳ یکی از آن‌ها خواهد بود. اخیرا شیائومی تصویری از دستبند ردیاب سلامت می بند در شبکه اجتماعی چینی ویبو به اشتراک گذاشته است. می بند ۳ طراحی متفاوت و انحنای بیشتری نسبت به می بند ۲ (Mi Band 2) دارد. ظاهرا می بند ۳ با ژست‌های حرکتی بیشتری رونمایی خواهد شد و به‌زودی شاهد انتشار خبرهای مختلفی درباره آن خواهیم بود.

با نزدیک شدن به زمان رونمایی می ۸ و مراسم هشتمین سالگرد تأسیس شیائومی،‌ شایع شده است که گوشی پرچم‌دار بعدی شیائومی با فناوری تشخیص چهره سه‌بعدی مشابه آیفون ۱۰ (iPhone X) معرفی خواهد شد. انتظار می‌رود این پرچم‌دار شیائومی با تراشه اسنپدراگون ۸۴۵ هشت هسته‌ای، حافظه رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی رونمایی شود. این گوشی هوشمند به صفحه نمایش ۶ اینچی فول اچ‌دی ‌پلاس،‌ شارژر بی‌سیم و قاب شیشه‌ای مجهز خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *