اخبار شیائومی, گوشی شیائومی

شیائومی می A3 و A3 لایت با پردازنده‌های سری ۷۰۰ اسنپدراگون عرضه خواهند شد

شیائومی می A3 و A3 لایت با پردازنده‌های سری ۷۰۰ اسنپدراگون عرضه خواهند شد

 

احتمالاً تا قبل از این خبر شنیده بودید که شیائومی قصد دارد از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۷۰۰ برای اسمارت‌فون‌های میان‌رده‌ی خود که از سیستم‌عامل اندروید وان برخوردار هستند استفاده کند؛ تا کنون دقیقاً و قطعاً معلوم نشده که شیائومی چنین قصدی دارد ولی به تازگی یک منبع نسبتاً معتبر دیگر این خبر را تأیید کرد.

دوگوشی جدید

در توییتی که Mishaal Rahman – به عنوان کاربر انجمن XDA – منتشر کرده گفته شده که دو گوشی جدید از کمپانی شیائومی با نام‌های مستعار Bamboo Sprout و  Cosmos Sprut نام‌گذاری شده‌اند و از آن‌‌جا که پیش‌تر محصولات سری A شیائومی می دارای پسوند Sprout بودند می‌توان حدس زد که این دو گوشی محصولات جدید سری A شیائومی می هستند. متأسفانه دقیقاً نمی‌توان گفت که شیائومی برای محصولات جدید خود از چه پردازنده‌ای استفاده خواهد کرد اما این حدس قوی است که برای شیائومی می A3 از اسنپ‌دراگون ۷۳۰ یا لااقل اسنپ‌دراگون ۷۱۲ استفاده گردد و برای مدل لایت نیز از پردازنده‌ی ضعیف‌تر اسنپ‌دراگون ۷۱۰ بهره گرفته شود.

جالب این‌جاست که بر طبق این توییت، گویا شیائومی در حال کار بر روی عرضه‌ی یک گوشی دیگر با اسنپدراگون سری ۷۰۰ با نام Pyxis است؛ اما متأسفانه اطلاعات بیش‌تری در باب این گوشی در دسترس نیست.

به هر حال، اگر شایعاتی که وجود دارند و خصوصاً اگر توییت Mishaal Rahman صحت داشته باشند، شیائومی می A3 می‌تواند میان‌رده‌ای جذاب با پردازنده‌ای نسبتاً قوی باشد. ضمناً به احتمال زیاد، اسکنر اثر انگشت این گوشی در زیر نمایش‌گر آن قرار خواهد داشت و همچنین از نمایشگر OLED بهره خواهد برد تا نخستین گوشی در سری A شیائومی می باشد که از پنل صفحه‌نمایش OLED بهره می‌برد.

به محض انتشار خبرهای دیگری در باب شیائومی می A3 حتماً آن‌ها را به شما اطلاع خواهیم داد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *