اخبار شیائومی, گوشی شیائومی

می میکس ۳ شیائومی مهرماه معرفی می‌شود

گوشی شیائومی Mi Max 3

می میکس ۳ شیائومی

براساس اعلام لین‌بین، مدیر شیائومی، گوشی هوشمند می میکس ۳ شیائومی مهرماه رسما رونمایی خواهد شد. روز گذشته در کنفرانس مطبوعاتی آنر، نمونه‌ی اولیه‌ی گوشی هوشمند مجیک ۲ با طراحی بدون حاشیه و دوربین کشویی همانند اوپو فایند ایکس به‌نمایش گذاشته شد. پیشتر گفته شد که آنر مجیک ۲ با تراشه کرین ۹۸۰ هواوی معرفی می‌شود. براساس آخرین خبرها، ظاهرا شیائومی هم قصد دارد می میکس ۳ شیائومی ر با همین طراحی و مشخصات، یعنی کاملا بدون حاشیه و دوربیمن کشویی معرفی کند.

براساس پست منتشر‌شده از طرف لین‌بین، مدیر شیائومی، انتظار می‌رود مهرماه شاهد رونمایی رسمی می میکس ۳ شیائومی باشیم. پیشتر گفته شده بود که شیائومی می میکس ۳ با دوربین پاپ‌آپ، شهریور امسال رونمایی می‌شود. شیائومی در تلاش است تا آخرین پرچمدار خود را با طراحی کاملا بدون حاشیه به بازار عرضه کند و تحولی بزرگ در سری محصولات می میکس برای شرکت رقم بزند.

در طی سال‌های اخیر، شیائومی همواره در صدد طراحی گوشی با حاشیه‌ی کم بوده است و به‌نظر می‌رسد با معرفی می میکس ۳ بتواند اهداف و آرزوهای خود را محقق سازد. اما ظاهرا می میکس ۳، طراحی دوربین کشویی را نیز از اوپو فایند ایکس قرض‌گرفته است و احتمالا باید منتظر دوربین کشویی پرچمدار شیائومی مشابه اوپوفایند ایکس باشیم. پیشتر گفته شد که Oppo Find X با طراحی تمام‌ صفحه و دوربین کشویی خودکار معرفی شد. با وجودی که خبرهای مختلفی از برگزاری مراسم رونمایی محصولات شیائومی در ماه اکتبر (‌مهرماه)‌ می‌دهد؛ ولی خبرهای دیگری نیز منتشر‌شده‌ است که تاکید می‌کند شیائومی قصد دارد می میکس ۳ را زودتر معرفی کند. پیشتر گفته شده بود که شیائومی می میکس ۳ ماه آینده از راه می‌رسد. ظاهرا رقابت جدیدی بین برندهای شیائومی، اوپو و آنر در مورد دوربین کشویی و طراحی بدون حاشیه شکل گرفته است. باید ببینم پیروز این رقابت‌ها کدام شرکت خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *